SPY206

Spor Bilimleri Fakültesi / Spor Yöneticiliği

Sporda Pazarlama

Öğrencinin, işletmenin mevcut pazarlama anlayışını analiz ederek, sporda pazarlama anlayışı belirleyebilmesini, faaliyet gösterdiği sektör ve hedef pazarına göre pazarlama çevresini analiz edebilmesini, işletmenin kontrol edemeyeceği değişkenleri belirleyebilmesini, pazar bölümlerini değerlendirebilmesine, uygun bölümlerin hedef pazar olarak saptanmasına katkı sağlayabilmesini, ürünün farklılaştırılmasına ve konumlandırılmasına, katkıda bulunabilmesini, ürün yaşam dönemlerini saptayarak satış artırıcı tedbirler alabilmesini, pazar yapısı, rekabet durumu ve işletme amaçlarına göre, fiyatın belirlenmesine ve yönetimine yardımcı olabilmesini, hedef pazara göre tutundurma karmasının oluşmasına yardımcı olabilmesini, pazarlama kanallarını belirleyebilmesini, kanal tasarımının yapılmasını ve en uygun kanal sisteminin seçimine katkı sağlayabilmesini amaçlamaktadır.

Ders Kredisi Kredi Ücreti AKTS Kredisi Verildiği Dönem Dil Dersi Veren Ders Takvimi
3 2500₺ 6 Bahar Türkçe Dr. Öğretim Üyesi NİLAY UTLU Güncelleniyor